Tyt. równol.: Social and emotional intelligence, competences and social skills - a terminologica lsurvey in the context of therapeutic actions planning ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 17 (2004), s. 13-26 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:24369
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 17 (2004)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
15 wrz 2016
905
905
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/27254
Sierota, Agata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Sierota, Agata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Maschak, Svitlana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Palasevych, Iryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Virna, Zhanna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Tomaszek, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)