Tyt. równol.: Rhyme and rhythm; their function in advertisements ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007), s. 159-169 ; streszcz. ang.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
0239-426X ; oai:bc.umcs.pl:24294
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
20 sty 2021
8 wrz 2016
516
516
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/27169
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Tryksza, Anna - Rym i rytm. O funkcji wiersza w reklamie | 20 sty 2021 |
Sochaniewicz, Kazimierz (1892-1930)
Wysocka, Aneta Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Tymiakin, Leszek Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Domagała, Szymon Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Dąbrowska, Justyna E. Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Rzepka, Łukasz Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Krzykała, Ewelina Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Wieliczko-Paluch, Karolina Szczerbakiewicz, Rafał. Red. Gabryś-Sławińska, Monika. Red.