Tyt. równol.: Rhyme and rhythm; their function in advertisements ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007), s. 159-169 ; streszcz. ang.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
20 sty 2021
8 wrz 2016
522
522
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/27169
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Tryksza, Anna - Rym i rytm. O funkcji wiersza w reklamie | 20 sty 2021 |
Sochaniewicz, Kazimierz (1892-1930)
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Teherova, Iryna Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Gabryś-Sławińska, Monika Jiménez-Placer, Susana María Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Gabryś-Sławińska Monika Jiménez-Placer Susana María
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor