Tyt. równol.: Changes in the level of divergent thinking ability of first-form students as a result of applying the creative linguistic tasks programme ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005), s. 109-129 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Dec 18, 2015
217
217
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/24635
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Chrzanowski, Ignacy (1866-1940). Przedm. Kukulski, Zygmunt (1890-1944). Wyd.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Domański, Cezary W. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor