Tyt. równol.: The role of sensory integration therapist in the self-rehabilitation of a child with sensory processing disorders ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 27 (2014), 2, s. 41-49 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 27 (2014), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Dec 10, 2015
242
242
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/24523
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Maschak, Svitlana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Palasevych, Iryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Virna, Zhanna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Tomaszek, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)