Tyt. równol.: Marketing międzynarodowy w warunkach geopolitycznej konfrontacji ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 3, s. 49-57 ; streszcz. pol.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Oct 21, 2015
151
151
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23803
Edition name | Date |
---|---|
Kanishchenko, Olena - International Marketing under Geopolitical Confrontation | May 21, 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciechomski, Konrad
Mikołajczyk, Katarzyna
Mosionek -Schweda, Magdalena Szmelter, Monika
Koza, Andrzej
Kowerski, Mieczysław