Tyt. równol.: Marketing innovations in the operation of commercial enterprises ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 157-167 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
21 paź 2015
914
914
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23757
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sławińska, Maria - Innowacje marketingowe w działalności przedsiębiorstw handlowych | 21 maj 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Gabryś-Sławińska, Monika Jiménez-Placer, Susana María Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Ciechomski, Konrad
Mikołajczyk, Katarzyna
Mosionek -Schweda, Magdalena Szmelter, Monika
Koza, Andrzej
Kowerski, Mieczysław