(Studia i Monografie / Społeczna Akademia Nauk ; nr 54)
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk
oai:bc.umcs.pl:27300 ; 978-83-64971-07-5
Studia i Monografie - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
28 sie 2017
28 sie 2017
131
124
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/30297
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Współczesne wyzwania marketingowe : wybrane zagadnienia | 28 sie 2017 |
Polska, Anna Łanczont, Maria. Red.
Kozłowski, Wojciech (ekonomika rolnictwa). Rutkowska, Anna (nauki ekonomiczne). Sobotko, Ewelina.
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Stolarska, Agnieszka (ekonomia). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi Baluk, Walenty. Redaktor naczelny
Malesa, Reneta Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Drosik, Adam Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor