Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Współtwórca
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = banki] lub [Temat i słowa kluczowe = usługi bankowe] lub [Temat i słowa kluczowe = klienci] lub [Temat i słowa kluczowe = jakość] lub [Temat i słowa kluczowe = reklamacje] lub [Tytuł = Znaczenie procesu reklamacji w pomiarze jakości usług bankowych] lub [Autor = Łosiewicz\-Dniestrzańska, Ewa]

Wyników: 100

Wiśniewski, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.

2017
artykuł

Dec, Paweł (ekonomia). Masiukiewicz, Piotr (1951- ).

2018
artykuł

Thomson, G. Sutherland Popowski, Tadeusz. Tł.

1927
książka

Iwanicz-Drozdowska, Małgorzata (1971-) Bongini, Paola Smaga, Paweł Witkowski, Bartosz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.

2017
artykuł
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio G, Ius

Niezbecka, Elżbieta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Seidler, Grzegorz Leopold (1913-2004). Red.

1994
artykuł

Karwowski, Jacek Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.

2017
artykuł

Flejterski, Stanisław (1948-) Zioło, Magdalena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.

2017
artykuł

Dec, Paweł Masiukiewicz, Piotr

2012
artykuł

Wojciechowski, Krzysztof Hubert (1936- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)

2004
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji