Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Creator
  • Subject
  • Contributor
  • Type
  • Language

Search for: [Subject = audyt zdalny] OR [Subject = audyt wewnętrzny] OR [Subject = pandemia] OR [Subject = zalety] OR [Subject = niedogodności] OR [Title = Remote quality management system audit. Auditors’ and auditees’ perspective and lessons learned] OR [Creator = Wiśniewska, Małgorzata Z.] OR [Creator = Rombalska, Marta] OR [Creator = Szymańska\-Brałkowska, Małgorzata]

Number of results: 101

Items per page:

Grzesiak, Lena. Stępnik, Krzysztof. Redaktor

2021
artykuł

Łukasik, Izabela. Byra Stanislaw. Red. Boczkowska, Magdalena. Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)

2022
artykuł

Walczak-Człapińska, Karolina. Dobińska, Gabriela. Autor Okólska, Katarzyna. Autor

2022
artykuł

Groenwald, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.

2023
artykuł

Kulawska, Ewa. Byra Stanislaw. Red. Boczkowska, Magdalena. Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)

2022
artykuł

Pawełek, Katarzyna. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS

2021
artykuł

Nawój-Połoczańska, Joanna. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS

2021
artykuł
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia

Bida, Olena Kuczaj, Oleksandr Czyczuk, Antonina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu

2022
artykuł
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia

Lazarenko, Nataliia Ihnatova, Olena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu

2022
artykuł

Wołoszyn-Cichocka, Agnieszka Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor

2022
artykuł

Kluzek, Marta Stępnik, Krzysztof. Redaktor

2021
artykuł

This page uses 'cookies'. More information