Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Współtwórca
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = reklama współczesna] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing] lub [Tytuł = Conceptual blending revisited\: a case of paraphrased literary text in contemporary advertising] lub [Autor = Mierzwińska\-Hajnos, Agnieszka]

Wyników: 49

Borek, Dominika Dróźdź, Edyta Muszyńska, Agnieszka Miłosz, Leszek Zawistowska, Hanna

2023 (wydanie cyfrowe)
dokument elektroniczny

Kołodziejczyk, Edyta Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red.

2015
artykuł

Brzezińska-Stec, Halina Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red.

2015
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji