Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Współtwórca
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = biblioteki akademickie] lub [Temat i słowa kluczowe = biblioteki naukowe] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing biblioteczny] lub [Tytuł = Działania marketingowe określające centralne miejsce biblioteki w środowisku akademickim] lub [Autor = Kołodziejczyk, Edyta]

Wyników: 21

Obiektów na stronie:

Brzezińska-Stec, Halina Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red.

2015
artykuł

Domalewska, Danuta (1965- ) Potempa, Aureliusz Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red.

2015
artykuł

Poślada, Urszula Szczypa, Grzegorz Kasperek, Bogusław (1957- ). Red. Wojnarowicz, Stanisława. Red.

2015
artykuł
Folia Bibliologica

Paszko, Anna Tafiłowski, Piotr Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna

2014
czasopismo
Folia Bibliologica

Szczypa, Grzegorz Błaszczak, Piotr Juda, Maria. Redaktor naczelna Dymmel, Anna. Redaktor naukowy tomu

2020
artykuł

Wojnarowicz, Stanisława Kowalski, Zdzisław. Red.

1981
artykuł
Res Historica

Mamczak-Gadkowska, Irena Latawiec, Krzysztof. Redaktor naczelny Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii

2023
artykuł

Poślada, Urszula Tarasiuk, Alla Woźniak, Barbara Ziółkowska, Małgorzata Wróblewski, Krzysztof Szczypa, Grzegorz Debkiewicz, Grzegorz. il. Kostko, Piotr. druk.

2011
wystawa
Folia Bibliologica

Poślada, Urszula Juda, Maria. Redaktor naczelna Dymmel, Anna. Redaktor naukowy tomu

2020
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji