Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Współtwórca
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = Media społecznościowe \-\- aspekt ekonomiczny] lub [Temat i słowa kluczowe = Media społecznościowe \-\- wykorzystanie] lub [Tytuł = Podstawy szacowania kosztów wdrażania portali społecznościowych w przedsiębiorstwie] lub [Autor = Mastalerz, Marcin W.]

Wyników: 2

Obiektów na stronie:

Piecuch, Aleksander Antoni (1963- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Świdzińska, Agata. Red.

2017
artykuł

Mastalerz, Marcin W. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)

2011
czasopismo

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji