tytuł równoległy: Imapact of the market on innovativeness of the enterprises - managers’ opinions ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 219-237
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 219-237
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
1 cze 2021
58
58
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/43004
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Baruk J., Wpływ rynku na innowacyjność przedsiębiorstw - opinie kierowników | 21 maj 2024 |
Baruk, Jerzy.
Baruk, Jerzy. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Jerzy. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Jerzy. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Stępnik, Krzysztof. Redaktor