Tytuł:
Following Paulo Freire: In Search of Educational Dialogue
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
pedagogika ; psychologia ; Ukraina ; pedagogika alternatywna ; pedagogika krytyczna ; antypedagogika ; pedagogika Gestalt ; dialog
Opis:
Tyt. tomu 29, 2: Chosen Educational and Pedeutological Concepts in Ukrainian Pedagogy ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 2, s. 139-147 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Tropami Paolo Freirego: W poszukiwaniu edukacyjnego dialogu
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 2