Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 1 (2020), strony 55-70 ; Tytuł równoległy: Empathy of social workers and constructive stress management as a key resources determining the effectiveness of their professional work : pilot study ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34699 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Apr 22, 2021
Nov 4, 2020
118
118
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37865
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Maschak, Svitlana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Palasevych, Iryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Virna, Zhanna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Tomaszek, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)