Tytuł:
Conceptual blending revisited: a case of paraphrased literary text in contemporary advertising
Tytuł publikacji grupowej:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Inny tytuł:
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
reklama współczesna ; marketing
Opis:
artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1, s. 65-80 ; streszcz. ang.
Uwagi:
redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Wydawca:
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Język:
Powiązania:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1