artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1, s. 65-80 ; streszcz. ang.
Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Sep 22, 2020
Sep 21, 2020
65
65
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37348
Edition name | Date |
---|---|
Mierzwińska-Hajnos, A. Conceptual blending revisited: a case of paraphrased literary text in contemporary advertising | Sep 22, 2020 |
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filologiczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Dąbrowska, Anna. Redaktor
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka.
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Polska, Anna Łanczont, Maria. Red.