Artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 41 (2022), nr 2, s. 55-71
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Dobińska, Gabriela. Autor ; Okólska, Katarzyna. Autor
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
3 kwi 2024
3 kwi 2023
74
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/49665
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Walczak-Człapińska, K., The process of positive adaptation to remote learning during the COVID-19 pandemic | 3 kwi 2024 |
Domańska, Ada Gryglicka, Agnieszka Samodulski, Ireneusz Zajkowski, Robert. Rekaktor
Antas-Jaszczuk, Alicja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Wierzejska, Joanna. Redaktor Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Zapotoczna, Magdalena. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Woźniak, Tomasz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.