artykuł w: Prima Educatione. Vol. 6 (2022), s. 171-181 ; tytuł równoległy w języku polskim : Znaczenie szkolenia nauczycieli i tworzenia odpowiedniej infrastruktury w szkole dla wdrażania platform cyfrowych w edukacji przeduniwersyteckiej ; streszczenia w jezykach angielskim, polskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:45398
Prima Educatione. Vol. 6 (2022)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
20 sty 2023
20 sty 2023
78
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/49069
Predygier, Agnieszka. Zalsna, Aleksandra. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Strumińska, Anna Wójcik, Katarzyna Zielińska, Urszula Wójcik Katarzyna Zielińska Urszula