tytuł równoległy: An assessment of financial services quality and the degree of clients’ satisfaction in banks ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 38 (2004), strony 445-454
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 38 (2004), strony 445-454
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Oct 27, 2025
May 31, 2021
189
208
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42974
| Edition name | Date |
|---|---|
| Kijek A., Kijek T., Ocena jakości usług oraz stopnia zadowolenia klientów banku | Oct 27, 2025 |
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Grabowiecki, Józef Marek (19..-2020).
Hławacz-Pajdowska, Elżbieta. Mykowska, Zofia.
Zygmunt-Stelmasiak, Barbara.