artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia Vol. 25, 1 (2018), strony 157-174 ; tyt. równol.: At the interface of election marketing and city marketing? : in search of a predictor of the systemic position of the presidents of the biggest Polish cities
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:31329 ; 0239-4251
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia Vol. 25, 1 (2018)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
10 maj 2019
10 maj 2019
63
63
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/34538
Kowalik, Janina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Taras, Wojciech (1960- ). Pieniążek, Antoni (1940- ). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Dąbrowski, Karol. Red. Pracownia Badań nad Samorządami
Bartnicki, Sławomir (socjologia) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Sołtyk, Piotr Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Sikora, Kamil Robert Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Mazuryk, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Dubel, Lech. Red.