Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3, s. 17-26 ; streszcz. ang. ; tyt.równol.: Max Scheler’s Epistemology of Values as the Basis for Pedagogical Thinking
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Tychmanowicz, Anna. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28675
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
13 kwi 2018
378
378
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31700
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sobczak, Sławomir - Epistemologia wartości Maxa Schelera jako podstawa myślenia pedagogicznego | 22 kwi 2021 |
Korolec, Jerzy Bartłomiej (1933-2000) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Ruba, Marek (1954- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Cackowski, Zdzisław (1930-2016). Red.
Malecha, Agata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Tychmanowicz, Anna. Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Bartmiński, Jerzy (1939-) Grzeszczak, Monika (1977-) Bartmiński, Jerzy (1939-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Zegarliński, Stanisław (1882-1918)