Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3, s. 7-16 ; streszcz. ang. ; tyt.równol.: Concept of “Post-New” Upbringing as an Idea and Answer to the Needs of Modern Upbringing
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Tychmanowicz, Anna. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28674
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
13 kwi 2018
192
193
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31699
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Frączek, Zofia - Koncepcja „post-nowego” wychowania jako propozycja i odpowiedź na potrzeby współczesnego wychowania | 22 kwi 2021 |