Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 151-158 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Wyzwania i możliwości marketingowe dystrybucji multikanałowej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 paź 2025
1 lut 2018
164
239
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31120
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Lembrych-Furtak, Robert - Marketing Challenges and Opportunities in Multi-Channel Distribution | 27 paź 2025 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)