Tyt. równol.: Target costing – the meaning of customer’s perspective in the price setting process ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 27-34 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
21 paź 2015
191
192
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23744
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bondos, Ilona - Target costing – znaczenie perspektywy klienta w procesie ustalania ceny | 21 maj 2024 |
Bondos, Ilona
Bondos, Ilona Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Bondos, Ilona (1985- ).