Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Współtwórca
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = reklama współczesna] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing] lub [Tytuł = Conceptual blending revisited\: a case of paraphrased literary text in contemporary advertising] lub [Autor = Mierzwińska\-Hajnos, Agnieszka]

Wyników: 49

Obiektów na stronie:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature

Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filologiczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Dąbrowska, Anna. Redaktor

2023
artykuł
Lublin Studies in Modern Languages and Literature

Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna

2014
artykuł

Adamczak, Mikołaj Broda, Marta Kurzyńska, Karolina Łucka, Katarzyna Graczyk-Kucharska, Magdalena

2024
artykuł

Kozłowski, Wojciech (ekonomika rolnictwa). Rutkowska, Anna (nauki ekonomiczne). Sobotko, Ewelina.

2018
czasopismo
Folia Bibliologica

Malesa, Reneta Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna

2014
artykuł
Wschód Europy

Stolarska, Agnieszka (ekonomia). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi Baluk, Walenty. Redaktor naczelny

2019
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji