Samoocena a poziom aspiracji edukacyjno-zawodowych uczniów
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Tytuł równoległy:Self-esteem and the level of pupils’ educational and professional aspirations
Autor: Temat i słowa kluczowe:aspiracje ; samoocena ; uczniowie ; rodzina dysfunkcjonalna
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 37 (2024), 1, s. 139-151 ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 34 (2024), 1
Prawa: