Self-regulated learning and listening achievement of Turkish EFL learners
Tytuł publikacji grupowej:Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Inny tytuł: Autor: Temat i słowa kluczowe:flipped classroom model ; self-regulated learning ; listening skills achievement ; EFL ; Common European Framework of Reference for Languages (CEF)
Opis:streszczenie w języku angielskim ; artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 47, No 3 (2023), s. 41-55
Uwagi:redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filologiczny
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Prawa: