Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:Rzechowska, Ewa ; Krawiec, Bogumiła
Temat i słowa kluczowe:młodzi dorośli ; sytuacje subiektywnie trudne ; aktywność zawodowa ; danejakościowe ; algorytm C4.5 Quinlana
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4, s. 95-114 ; tytuł równoległy w języku polskim: Młodzi dorośli w sytuacjach subiektywnie trudnych. Jakościowe badanie sposobów konfrontacji z problemami w środowisku pracy ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Tychmanowicz, Anna. Redaktor numeru
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4
Prawa: