Dyspozycje krytyczne wobec niepewności zdarzeń – aspiracje, dążenia i plany przyszłych nauczycielek
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:Czaja-Chudyba, Iwona ; Kowalska, Monika
Temat i słowa kluczowe:edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna ; dyspozycje krytyczne ; aspiracje życiowe ; nauczycielki
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4, s.19-35 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Critical disposition towards the uncertainty of events – aspirations, endeavour and plans of future teachers ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Tychmanowicz, Anna. Redaktor numeru
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4
Prawa: