Tytuł:
Dyspozycje krytyczne wobec niepewności zdarzeń – aspiracje, dążenia i plany przyszłych nauczycielek
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:
Czaja-Chudyba, Iwona ; Kowalska, Monika
Temat i słowa kluczowe:
edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna ; dyspozycje krytyczne ; aspiracje życiowe ; nauczycielki
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4, s.19-35 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Critical disposition towards the uncertainty of events – aspirations, endeavour and plans of future teachers ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Tychmanowicz, Anna. Redaktor numeru
Data wydania:
Typ zasobu:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4