Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:Zhizhko, Olena ; Beltrán, Gali-Aleksandra
Temat i słowa kluczowe:pedagogika misyjna ; tożsamość latynoamerykańska ; pedagogika hybrydowa ; kolonie hiszpańskie ; Ameryka Południowa ; 16 w. ; 17 w.
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36, 3 (2023), s. 93-105 ; tytuł równoległy w języku polskim: Globalne przemiany jako promotorzy nowych kreacji: narodziny tożsamości latynoamerykańskiej w pedagogice misyjnej ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Nychkalo, Nella. Redaktor numeru ; Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło: Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36, 3 (2023)
Prawa: