Tytuł:
Engineering pedagogy as the theoretical basis of training engineers
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:
Tymkiv, Nadiya ; Tymkiv, Sofiia
Temat i słowa kluczowe:
edukacja inżynierska ; pedagogika inżynierska ; Międzynarodowe Towarzystwo Pedagogiki Inżynierskiej (IGIP) ; kryteria akredytacji IGIP ; kompetencje zawodowe
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36, 3 (2023), s. 79-91 ; tytuł równoległy w języku polskim: Pedagogika inżynierska jako podstawa teoretyczna kształcenia inżynierów ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Nychkalo, Nella. Redaktor numeru ; Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru
Data wydania:
Typ zasobu:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36, 3 (2023)