Uczenie się we współpracy ze studentami - użyteczność afordancji interpersonalnych w polu oceniania
Autor: Temat i słowa kluczowe:społeczności praktyków ; kształcenie przyszłych nauczycieli ; konstruktywnainformacja zwrotna ; autoetnografia ; afordancje ; dzielenie się wiedzą
Opis:artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42 (2023), nr 4, s. 41–57 ; Streszczenia w jezykach angielskim, polskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii-Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS ; Lech, Konstanty (1899-1973). Red. ; Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. ; Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Data wydania: Typ zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42 (2023)
Prawa: