Tytuł:
Uczenie się we współpracy ze studentami - użyteczność afordancji interpersonalnych w polu oceniania
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
społeczności praktyków ; kształcenie przyszłych nauczycieli ; konstruktywnainformacja zwrotna ; autoetnografia ; afordancje ; dzielenie się wiedzą
Opis:
artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42 (2023), nr 4, s. 41–57 ; Streszczenia w jezykach angielskim, polskim
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii-Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS ; Lech, Konstanty (1899-1973). Red. ; Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. ; Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Data wydania:
Typ zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42 (2023)