Tytuł:
Nurturing mindful behaviour in translation students. From learning practices to disposition
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Tytuł poprzedni:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
profesjonalizacja ; edukacja tłumaczy ; uważne uczenie się ; kompetencje tłumaczeniowe ; refleksyjne uczenie się
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 41 (2023), 2, strony 195-216 ; tytuł równoległy: Rozwijanie uważnych zachowań u studentówprzekładoznawstwa. Od praktyki do usposobienia ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 41 (2023), 2
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego