cyberprzemoc rówieśnicza ; agresja ; uzależnienie cyfrowe ; cyberstres ; jakość życia
Opis:Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2, s. 89-107 ; Tytuł równoległy: Teachers, students, and parents in the context of peer cyberbullying – problem Analysis, prevention, challenges ; Streszczenia w języku polskim i angielskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2
Prawa: