Vol. 39, nr 2 (2020) posiada monograficzny tytuł: Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Pankowska, Dorota. Red. ; Chudnicki, Andrzej. Red.
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39 (2020), nr 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Nov 24, 2023
Sep 1, 2023
45
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/50495
Edition name | Date |
---|---|
Pankowska, D., Chudnicki A. Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39 (2020), nr 4. Wstęp | Nov 24, 2023 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Chudnicki, Andrzej. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954- ). Red.
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Kucha, Ryszard (1942- ). Red.