artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39 (2020), nr 4, s. 117-137 ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Pankowska, Dorota. Red. ; Chudnicki, Andrzej. Red.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39 (2020), nr 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
24 lis 2023
31 sie 2023
34
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/50477
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Opozda-Suder, S., Ostafińska-Molika, B. Aksjologiczny kontekst procesu dewiacji zachowania u dorastających | 24 lis 2023 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954- ). Red.
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS Kucha, Ryszard (1942- ). Red.
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.