Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor: Temat i słowa kluczowe:myślenie aktywne i elastyczne ; potrzeba poznania ; refleksyjność ; elastyczność
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 3, s. 23-41 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Actively open-minded thinking – introduction and an attempt to describe the idea behind ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Tychmanowicz, Anna. Redakcja naukowa
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 3
Prawa: