Teacher authority crisis – consequences and challenges for education towards sustainable development
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor: Temat i słowa kluczowe:autorytet ; kryzys ; edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; wyzwania ; pandemia COVID-19 ; Ukraina ; Polska
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2, s. 125-138 ; tytuł równoległy w języku polskim: Kryzys autorytetu nauczyciela – konsekwencje i wyzwania wobec edukacjidla zrównoważonego rozwoju ; streszczenie w języku angielskim, polskim
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Wierzejska, Joanna. Redaktor ; Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2
Prawa: