Kandydaci na nauczycieli o edukacyjnej (nie)codzienności w czasie pandemii COVID-19. Raport z badań
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor: Temat i słowa kluczowe:nauczanie zdalne ; dydaktyka akademicka ; studenci ; nauczyciele ; (nie)codzienność edukacyjna ; pandemia COVID-19 ; Polska
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2, s. 51-68 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Teacher candidates’ opinions on educational (un)usual routine in the time of the COVID-19 pandemic: report from the research ; streszczenie w języku angielskim, polskim
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Wierzejska, Joanna. Redaktor ; Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2
Prawa: