Tytuł:
W poszukiwaniu modelu wczesnoszkolnej edukacji zdalnej w dobie pandemii. Z doświadczeń nauczycieli
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:
Jabłonowska, Małgorzata ; Wiśniewska, Justyna
Temat i słowa kluczowe:
edukacja wczesnoszkolna ; kształcenie zdalne ; model kształcenia ; pandemia COVID-19 ; Polska
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2, s. 29-50 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Searching for a model of remote early childhood education in the time of the pandemic: from teachers’ experiences
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Wierzejska, Joanna. Redaktor ; Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2