Tytuł:
Professional readiness of teachers for distance learning in quarantine in Ukraine
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:
Bykov, Valerii ; Gurzhii, Andrii ; Ovcharuk, Oksana ; Ivaniuk, Iryna
Temat i słowa kluczowe:
kompetencje cyfrowe ; nauczyciele ; nauczanie zdalne ; pandemia COVID-19
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1, s. 71-81 ; tytuł równoległy w języku polskim: Gotowość zawodowa nauczycieli do nauczania na odległość podczas kwarantanny w Ukrainie ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru ; Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Data wydania:
Typ zasobu:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022)
Zakres:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1