Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1, s. 33-43 ; tytuł równoległy w języku angielskim: The impact of the COVID-19 pandemic on the development of education ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru ; Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1
Jan 31, 2023
Jan 30, 2023
93
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/49140
Edition name | Date |
---|---|
Bida, O., Kuczaj, O., Czyczuk, A. Wpływ pandemii COVID-19 na rozwój edukacji | Jan 31, 2023 |
Tovkanets, Anna Tovkanets, Oksana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Jabłonowska, Małgorzata Wiśniewska, Justyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Wierzejska, Joanna. Redaktor Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Zasenko, Viacheslav Prokhorenko, Lesia Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Mazur, Zbigniew Leszek Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Lazarenko, Nataliia Ihnatova, Olena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Wołoszyn-Cichocka, Agnieszka Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Opora, Robert Nawrocka, Katarzyna Byra Stanislaw. Redaktor naczelny sekcji