artykuł w: Prima Educatione. Vol. 6 (2022), s. 111-117 ; tytuł równoległy w języku polskim: Wpływ COVID-19 i traumy na zachowanie uczniów oraz rozważania dotyczące strategii wspierania uczniów przez pedagoga ; streszczenia w jezykach angielskim, polskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Prima Educatione. Vol. 6 (2022)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jan 20, 2023
Jan 20, 2023
76
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/49064
Tabis, Dominika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Jansson, André Nowak-Teter, Ewa. Red.
Kabat, Małgorzata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Mazur, Zbigniew Leszek Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Szymczyk, Katarzyna Zajkowski, Robert. Rekaktor
Popova, Anastasiia Lyndina, Jevheniia Popov, Pylyp Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nychkalo, Nella. Redaktor numeru Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru
Kulawska, Ewa. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Wlazły, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.