Popularnonaukowy wykład internetowy jako narzędzie pomocne w kształceniu przyszłych tłumaczy
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Autor: Temat i słowa kluczowe:teksty popularnonaukowe ; interpretacja ; edukacja ; kompetencje tłumacza ; internet
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 39 (2021), 2, s. 195-208 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Popular science online lecture as a helpful tool for educating future translators ; streszczenie w języku polskim i angielskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Gabryś-Sławińska, Monika. Redaktor naczelny
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 39 (2021), 2
Prawa: