Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997), strony 199-213 ; tyt. równoległy: Motywacja w zarządzaniu przez jakość jako czynnik odniesienia sukcesu rynkowego
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 21, 2024
Jun 14, 2021
59
60
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/43265
Edition name | Date |
---|---|
Skrzypek, E. Motivation in quality management as a factor of market success | May 21, 2024 |
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji