The importance of the policy of market segmentation in the enterprise
Autor:Ślusarczyk, Stanisław (1952- ). ; Wierzbińska, Maria (1949- ).
Temat i słowa kluczowe:ekonomia ; prasa ekonomiczna ; czasopisma naukowe
Opis:Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51 ; tyt. równoległy: Znaczenie polityki segmentacji rynku w przedsiębiorstwie
Wydawca: Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51
Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego