tytuł równoległy: Marketing orientation of a contemporary enterprise and its capability of creating values expected by outer and inner customers ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 40 (2006), strony 337-349
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 40 (2006), strony 337-349
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Oct 27, 2025
Jun 8, 2021
111
142
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/43049
| Edition name | Date |
|---|---|
| Baruk A. I, Marketingowa orientacja współczesnego przedsiębiorstwa a jego zdolność ... | Oct 27, 2025 |
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Grabowiecki, Józef Marek (19..-2020).
Hławacz-Pajdowska, Elżbieta. Mykowska, Zofia.
Zygmunt-Stelmasiak, Barbara.