tytuł równoległy: Marketing orientation of a contemporary enterprise and its capability of creating values expected by outer and inner customers ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 40 (2006), strony 337-349
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 40 (2006), strony 337-349
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 21, 2024
Jun 8, 2021
71
73
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/43049
Edition name | Date |
---|---|
Baruk A. I, Marketingowa orientacja współczesnego przedsiębiorstwa a jego zdolność ... | May 21, 2024 |
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wich, Urszula. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Buczkowski, Stefan (1903-1974). Red
Buczkowski, Stefan (1903-1974). Red
Buczkowski, Stefan (1903-1974). Red
Orłowski, Ryszard (1927- ).Redaktor sekcji